Cause now I'm breaking up with God.


BRUKAR DU KOMMA I TID:
Ja! Eller oftast i alla fall.

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
Jag måste nog svara svart, men mest för att jag älskar alla mina svarta jeans. Annars är det olika.

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
I tisdags, för att allt var upp och ner och mina tankar tog över. Typ.

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
Nej.

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Ja, satt i min säng med Rebecca och kollade på skräckis

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
Kaffe.

KAN DU LAGA MAT:
Javisst!

ÄR DU NYTTIG:
Nej! Ibland försöker jag, men oftast inte.

ÄR DU BLYG:
Jo. Man måste nog lära känna mig lite först.. då är jag inte alls blyg!

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
07:00.

VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
Oj! Är Buzz ett tv-spel?

VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
Buzz?

JAG SOVER:
Om jag kan och är riktigt trött

VAD SA DU SENAST?
"Jag mår typ illa så fort jag ser vatten nu"

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
Nej inte direkt. BLÄ!

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
Ibland ingen alls, ibland Mamma.

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
Gå på toa, dricka ännu mer vatten och skriva: "Jämför två verk"

HAR DU SNYGGA SKOR:
Självklart!

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
Typ.. "Efter det här går jag och lägger mig igen"

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
Japp.

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
Nepp.

HAR DU KÖRKORT:
Nej.

ÄR DU ENSAM NU:

Yes, all alone!

SENASTE FILM DU SÅG:

Barnhemmet

ONT NÅGONSTANS:

Överallt! Inuti och utanpå.

SENASTE BOK DU LÄSTE:

Knappt lovlig. (läser nu)

KLÄDER IDAG:

Mjukisar, kofta, dubbla sockor, och halsduk.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0