De senaste dagarna, timmarna, veckan.

Tänkte berätta lite vad jag har haft för mig den senaste veckan. Gör det i punktform, jag har:

- firat en riktigt mysig jul.
- köpt fina och behövliga saker på mellandagsrean!
- sett en hel drös med (skräck)filmer med min fina pojkvän.
- sett en sjukt dålig film med Robin och Jocke.
- julfikat på stan.
- planerat lite inför nyår.
- varit hos Robins föräldrar och träffat Tommy, Tina och lille Max.
- åkt pulka med Robin.
- sovit bort halva dagen och vaknat av lukten av nybyggt kaffe.

Så där ja! Lite det jag har ägnat mig åt skulle jag tro. Ikväll ska jag och älskling förmodligen träffa Tommie, Sara och Jeppe och ha det trevligt på "Little Dublin". Snart nyår!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0