tomten jag vill ha en riktig jul.

Random lista.
Frågor:

 Vilken är din favoritjulfilm? Sunes Jul & Mysteriet på Greveholm!
 Vilken är din favoritjulfärg? Röd, vit, grön guld. Typ.
 Gillar du att gå runt mysklädd eller vara uppklädd på jul? Uppklädd i mysiga kläder.
 Öppnar du julklapparna på julaftons morgon eller kväll? På kvällen, ibland en på morgonen.
 Har du någonsin byggt ett pepparkakshus? Ja, men det gick inget vidare.
Om du skulle köpa en egen julklapp till dig själv, vad skulle de vara? Jaa...något jag behöver och vill ha, något man har råd med, haha.
Vad ska du göra på jullovet? Bara ta det lugnt! Mysa, vara med nära & kära, fira nyår och julafton, sova, åka pulka och bara njuta av ledigheten.
Favoritjuldoft? En blandning mellan gran, vanilj, neilikor, julmat, lussebullar och glögg.
 Favoritjulparfym? Den jag alltid använder! Vanilla / Ashley&Alissa.
 Favoritjulplagg? Stora mysiga stickade tröjor.
Vad måste finnas på julbordet? Lax, julmört, skinka, senapssill.
Favorit jullåt? Mer jul och A christmas duel osv.
Vad önskar du dig i julklapp iår? Pengar/presentkort, filmer, mm. Har (såklart) skrivit en lista, men just nu minns jag faktiskt inte.
 
Cyndi Lauper – A Christmas Duel
 
Julafton.
 
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0