en som kan vara som den egentligen är och vill vara, och inte en som inte är så bara för att andra inte vill att den ska vara som den egentligen är.

Här är en liten lista, eftersom jag gillar listor!

Favorit…
plagg: Just nu måste jag säga att det är min stora varma vinröda kofta från H&M killavdelningen.

låt: Laleh - Some die young, Rebecca och Fiona, First aid kid osv.

fik: Con Léche i Gbg, Tre små smulor, Landkrabban. Alla fik är mysigare i Göteborg...

klubb: Jag är för liten för sånt, än så länge.

artist/band: Håkan Hellström, KENT, The Kooks, Markus Krunegård, JJ, Annika Norlin, First Aid Kit osv.

man: Får nog säga min morfar, finns ingen varmare människa. Han har världens största hjärta.

kvinna: Min Syster. Hon är bara så otroligt inspererande på alla sätt och vis.

djur: Säl, Panda, Katt, Koala, Sengångare.

inredning: Gillar bilder på väggar och massa fina små saker. Mysig och personlig stämmning liksom.

Jag hatar: Att det är så häääääär kallt, falskhet, oro, nervositet, spindlar, romar och bananer.

Jag älskar: Mina vänner, min famij, min ponki, rosetter, avokado, söta små ting, glass, prickigt, randigt, stora mysiga koftor, att gå barfota ute, bada, mitt sommarställe, Thailand, spontana galenskaper, Gbg, SOMMARLOV!

Jag brinner för: Oj, vet jag ens det själv än?

Jag kan dö för: Mina nära och kära.

Jag trodde aldrig: Jag skulle överleva skolan så här länge...nu kör vi till studenten!

Jag vill tro: Att jag kommer lyckas. Med...något.

Jag hoppas: Jag blir lycklig på riktigt snart.


Svart/vitt
Fest/Hemmakväll
Fisk/kött
Bohemiskt/ljust o fräscht
alkohol/alkoholfritt
kladdkaka/morotskaka
chips/godis


Bästa…
festivalen: Aldrig varit på en, fy skäms! I sommar vill vill VILL jag! Eller Popaganda, gills det?

julen: Alla jular har sin charm. Jag ÄLSKAR julen, helt enkelt!

sommaren: Oj! 2010 eller förra tror jag. Och den här ska bli ännu bättre.

resan: Helt klart resorna till Thailnad. ÅH! Vill tillbaka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0