halvårsdag och göteborg.

Både första och andra dagen i Göteborg gick vi på Liseberg och åkte alla karuseller man kan tänka sig. Ballder är fortfarande min favorit. Och vet ni vad? Jag åkte ATMOSFEAR...jag var bara lite rädd...
I parisehjulet över fina Liseberg.
Efter att vi åkt precis alla karuseller överaskade Jimmy mig med middag, för att fira våran halvårsdag!
Vi åt på en jättefin restaurang som skulle föreställa ett gammalt tåg. Vi satt i vagn 7, klass 3.
Vi gick runt och beundrade den vackra miljön och åt mjukglass i solen.
Vi beställde roomservice till vårat hotellrum på kvällen. Världens godaste räkmacka!
Jag älskar hotellfrukostar och äter alltid lite för mycket.
Sedan åt vi lunch och shoppade lite i Nordstan.
Fick denna fina present av Jimmy! (Visar mer av den senare)

Fikade en sista gång innan vi tog tåget hem mot Sala igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0