who started it?

I sommar ska jag vara på mitt sommarställe, sola, bada, grilla, åka båt, gå på någon festival, slänga i min fina kille i vattnet, skratta och ha kul med mina fina vänner natten lång, åka till Gbg, gå på Liseberg med Jimmy och hälsa på syster. ÅH!

Jag längtar till sommaren!

Jag skulle vilja resa till Thailand igen.

Bästa maten är grillat mitt i sommaren och mammas lax.

Jag läser just nu "Flyga högt"

Jag är beroende av kaffe, te, musik och tuggummi.

Bästa band/artist är Håkan Hellström, KENT, The Kooks, Markus Krunegård, JJ, Billie The Vision och Säkert!

Jag önskar att jag var rikare. MYCKET rikare.

Mitt bästa ämne i skolan är kanske Engelska eller Naturkunskap?

Jag tittar helst på bra filmer som: Dagboken, A walk to remember, Allt med Disney och Astrid Lindgrens filmer.

I helgen är jag inte säker på vad jag ska göra, men kanske träffa Hanna om jag har tur.

Kvällar tillbringar jag helst med en kopp te, kvällsprat med Jimmy och en lättsam film.

Kommentarer
Postat av: Sandra foto och vardag ♥

Hej, nu har jag helgens coolaste!

Var gärna med :D

http://sandrasstil.blogg.se/2012/march/helgens-coolaste-2.html#comment



Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer!

2012-03-16 @ 18:48:39
URL: http://sandrasstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0