Fortsätt när mörkret kommer och allt gör ont.

10 saker du vill göra innan du dör:

 

• Flytta till en fin och fräsh lägenhet.

• Skaffa ett jobb jag trivs med.

• Bli helt jävla galet kär.

• Bli världens bästa mamma.

• Må bra och vara nöjd med mig själv.

• Finna mig själv och vara som jag vill vara.

• Ha en alldeles egen katt i ett alldeles eget hem.

• Resa mycket.

• Bli frisk och sluta äta alla dessa "lyckopiller"

• Komma på vad jag vill bli.

 

 

9 saker om dig själv:

 

• Jag älskar Håkan, Kent och rosetter.

• Jag hatar bananer, spindlar, ormar och mobbning.

• Jag har komplex över det mesta på min kropp.

• Jag fyller år imorgon. (Hihihi!)

• Jag vill ha ett husdjur.

• Jag har väldigt många tvångstankar.

• Jag är världens pessimist.

• Känner mig ofta ensam och att ingen förstår mig.

• Oroar mig och tänker alldeles för mycket.

 

 

 

8 sätt att vinna mitt hjärta på:

 

• Få mig att känna mig speciell och unik.

• Fråga om vi ska hitta på något galet, vara spontan.

• Lyssna på bra musik.

• Våga skratta och våga gråta.

• Hör av dig och visa intresse.

• Var inte ytlig.

• När man är lite blyg och tillbakadragen.

• Var ärlig och öppen.

 

 
 

7 saker du ofta grubblar på:

 

• Framtiden.

• Kroppskomplex.

• Vad som händer när man dör.

• Att jag hatar mig själv och allt jag ser i spegeln varje morgon.

• Hur jag vill men inte vågar vara.

• Kärlek.

• Livet.

 

 

 

6 kändisar du tycker är snygga:

 

• Adam Lundgren.

• Kaya Scodelario.

• Ryan Gosling.

• Bill Skarsgård.

• Keira Knightley.

• Anton Ewald

 

5 saker du aldrig skulle vilja göra:

 

• Bada med hajar.

• Se någon jag bryr mig om dö.

• Må illa och spy.

• Oroa mig i onödan.

• Hålla i en spindel eller orm.

 

 

 

4 saker du köpt den senaste månaden:

 

• Underkläder.

• En lila kjol som ska färgas blå.

• Två parfymer.

• Tre bikini-överdelar.

 
 

3 sätt att få dig le:

• När bra musik spelas på dansgolvet.

• Fina meddelanden. 

• När alla sjunger med till Håkan.

 

 

 

2 favoritlåtar:

• Håkan Hellström - Valborg.

• Kent - Mannen i den vita hatten (16 år senare).

 

 

 

1 sak folk inte visste om dig:

• Klockan är nu 00:31, så jag fyller 19 idag! ^^

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: josephine

Grattis på födelsedagen Isabell!

Svar: Tack så mycket!
isabell.

2013-08-07 @ 08:14:02
URL: http://josephineilola.blogg.se
Postat av: Linaaaaaaa .

åh den listan var typ perfekt, kanske stjäl den av dig hihioho men jag lovar att jag ger dig credit för den för jag är så vänlig :3

Svar: Haha aw! Gör så! <3
isabell.

2013-08-12 @ 14:31:10
URL: http://bajshelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0