kan du älska mig som trottoaren älskar förloraren?

 
1. Hur gammal är du om fem år? 24.

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Ingen alls.

3. Hur lång är du? Ca 1,70.

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Nån skräckis, eller var det "Apartment 1303"? Hmm.

5. Vem ringde du senast? Syster.

6. Vem ringde dig senast? Tobbe.

 7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Men ååååååh! Hade helt missat detta sms! Jag vill ha!! <3 <3 <3" 

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Smsa om det inte är bråttom eller superviktigt!

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Inget.

10. När såg du senast din mamma? För några sekunder sen, haha.

 11. Vilken ögonfärg har du? Någon blandning av grön typ.

12. När vaknade du i dag? Typ 14:00.

 13. Vilken är din favoritjulsång? Någon av dessa: God Jävla Jul!

14. Vilken är din favoritplats? Landet!

15. Vilken plats föredrar du minst? Där jag inte trivs eller inte känner mig bekväm, haha.

 16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Uteliggare? Nej men jag har faktiskt ingen aning!

 17. Vad skrämde dig om natten som barn? Vet faktiskt inte.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Hmm, kanske när Tobbes jobbarkompis Pedro ramlade ner från stolen på Mc-donalds och la sig på golvet helt plötsligt. Gick liksom i slowmotion. 

19. Hur stor är din säng? Liten! 90.

 20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med, iskallt ju!

22. Hur många kuddar har du i sängen? 2.

 23. Hur många länder har du bott i? Sverige.

24. Vilka städer har du bott i? Norrtälje bara.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota ute på sommaren annars strumpor! Alltid.

 26. Är du social? Har socialfobi men det beror ju lite på med vem eller vilka!

27. Vilken är din favoritglass? Gillar typ allt! Conetto, magnum, polkagris, och mjukglass!

28. Vilken är din favoritefterrätt? Allt utom nötter, gele och lakrits typ. Älskar vanilj och choklad!

29. Tycker du om kinamat? Oh ja!

30. Tycker du om kaffe? Ja!

31. Vad dricker du till frukost? Kaffe.

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Bloglovin, FB, ask.fm, badoo, instagram.

74. Är du fåfäng? Lite lagom.

75. Ångrar du någonting du gjort? Gör man säkert.

76. Hur gammal är din mamma? Typ 52, tror jag...

77. Vilket är ditt drömjobb? Ingen aning! Kan tänka mig personlig assistent, förskola eller med äldre.

 78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Ja! Jag vill ta det förbannade körkortet, jag vill volontärarbeta med utrotade djur i ett annat land, jag vill hitta ett jobb att trivas med osv.

79. Vad har du haft för husdjur? 3 fåglar och 2 kaniner. 

80. Vad åt du senast? Flingor.

81. Svär du ofta? Jo.

82. Sverige när det är som bäst? Sommaren!

83. Kan du åka slalom? Gud nej!

 84. Vad har du ätit till middag idag? Har inte ätit än.

85. Vad har du för betyg i Engelska? VG.

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Räknas ögonen? Annars ingen.

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Det mesta..!

88. Vilken är din bästa egenskap? Att jag bryr mig väldigt mycket om andra och vågar säga vad jag tycker och gå emot strömmen om jag tycker något är fel!

89. Vilken är din sämsta egenskap? Skjuter upp saker lite för mycket ibland.

 90. Hur många gånger har du varit kär? En.

91. Saknar du något? Kanske det kanske.

92. Är det viktigt att fira födelsedagar? Nej, inte längre! "Gammal och grå..."

 93. Vad gör dig ledsen? Allt för mycket!

 94. Vad gör dig glad? Fina människor, festa och glömma verkligheten för ett tag.

 95. Har du varit gift eller förlovad? Verkligen inte, inte så här tidigt!

96. Vad ska du göra i helgen? Inte säker, måste lämna julklappr tillTobbe så åker väl dit antar jag.

 97. Vad är det knasigaste du gjort? För mycket!

 98. Har du MVG i något ämne? Ja, Naturkunskap!

 99. Vem är din förebild? Vet inte.

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Göra nån mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0