people will judge you anyway.


 
Saknar detta ↑ lite faktiskt. Såklart inte att vara besatt av vad jag äter och behöva ta kort på min kropp från alla vinklar varje morgon för att se till att den där ryggraden syns lite litegrann. Men att kunna bära vilka kläder man vill och våga visa sig utan att må dåligt av det. Saknar min kropp. Men ändå inte. 
 
Tyvärr som många av er redan vet så gick jag ner i vikt väldigt fort och sedan upp lika fort igen, vilket inte alls är hälsosamt! Detta gjorde att jag idag har en "sjukdom" som heter Hypoteros 2. Det betyder att jag inte förbränner det jag äter som en frisk människa. Jag har därför gott upp väldigt mycket i vikt av olika anledningar som också leder till ännu mer problem, som min andning exempelvis.
 
Vill såklart äta bra och röra på mig men det är inte så jvla lätt när det inte tjänar något till.
Vad jag än gör går jag bara upp i vikt, Men nu kan jag i alla fall se vilka som dömer mig enbart efter utseendet.
Jag ser ut som jag gör nu och kan inte riktigt göra så mycket åt det i nuläget.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det finaste finns på insidan, att vara hälsosam är bara ett plus, iallafall i mina ögon!

Pussar! :*

2013-12-11 @ 22:13:18
Postat av: aasaandqvist.blogg.se

Det finaste finns på insidan, att vara hälsosam är bara ett plus, iallafall i mina ögon!

Pussar! :*

Så ska de vara, jag råkade skicka anonym :(

2013-12-11 @ 22:14:12
URL: http://aasaandqvist.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Du vet att jag tycker att du är perfekt så som du är. Finns inget finare än dig :) <3

2013-12-13 @ 16:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0