30 saker ni kanske inte visste om mig.

1. Jag har två tatueringar (vill ha fler)

2. Jag äter anti-depressiv

3. 7-9:an var den värsta tiden i mitt liv

4. Jag har haft ätstörningar

5. Jag kommer alltid älska Håkan Hellström och KENT

 

6. Jag har haft kaniner och fåglar

7. Jag lyssnar mest på Håkan Hellström, KENT, The Kooks, Markus Krunegård, Lana del Rey och Säkert!

8. Jag har linser

9. Mina favorit butiker är Monki, H&M, TopShop

10. Jag dricker ca 7 koppar kaffe och te varje dag

11. Jag älskar rosetter, prickigt och randigt

12. Jag har aldrig färgat håret

13. Jag har sätt otroligt många filmer, mest skräck

14. Jag har världens finaste underbaraste pojkvän

15. Jag har stora problem med min mage och min vikt

16. Jag har väldigt dåligt självförtroende

17. Jag får ofta komplimanger för mina ögon, leende, tänder och hår

18. Mina favorit filmer är: A walk to remember, Dagboken, Remember me, Titanic, Disney-filmer, Open water, Dangerous water, Girl interupted m.m

19. Jag hatar spindlar (småkryp), galna hundar och bananer

20. Mina favorit djur är sälar, minigrisar, katter och pandor

21. Jag älskar haj-filmer och verklighetsbaserade filmer, helst om naturkatastrofer (T.ex.Tsunami)

22. Jag är allergisk mot nötter, pälsdjur och pollen

23. Jag älskar ALLA Disney-filmer och Astrid Lindgren-filmer

24. Jag äter sömntabletter

25. Jag har världens största kontrollbehov (måste veta vad exakt alla gör hela tiden osv.)

26. Jag är stressad precis HELA tiden

27. Att spy är bland de värsta jag vet

28. Jag har ett ärr i pannan som jag fick när jag var 1 år

29. Jag älskar mitt sommarställe

 
30. Jag älskar lukten av vanilj, nybakat, nytvättat, nyklippt gräs och sommarregn
 
Finns så mycket mer ni inte vet, men detta får räcka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0