anteckningar.

8 januari - Ligger i sängen, klockan låter högre än någonsin, 02:55. Kudden är blöt och jag gör allt för att inte tappa kontrollen. Jag skakar och blir nästan rädd för mig själv. Alla sover, inte jag. Behöver hjälp och det är NU. Nu nu nu. Skulle aldrig göra nåt dumt mot mig själv men ibland orkar man bara inte. Aj.
 
9 januari - "Hur mår du?" "Är det bra med dig?" Jag hatar dom orden. Jag mår fan inte bra...inte alls. Jag kan inte förklara hur jag mår, vilket gör att ni inte förstår, vilket i sin tur gör det ännu värre.
 
12 januari - Det gör så ont! Hjärtat. Magen. Stressen. Panikångesten. Känslan av att ingen förstår.
 
15 januari - Jag vill bara sova och aldrig vakna mer. Kan inte livet bara vara en dröm?
 
17 januari - Jag orkar snart inte längre...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0