att bryta ihop.

Trött som ett as idag efter endast 2 tim sömn, efter en seg skoldag åkte jag till Stockholm och bestämde tid med: läkare, psykolog, sjuksköterska, dietist och "kurator". Usch, vad jag är trött på allt det här nu!! En gammal tank satt och glodde som en fågelholk på mig för att jag grät på bussen, men hon var rätt söt ändå. Imorgon måste jag boka lite ärenden, bl.a tror jag att jag måste förnya mina recept på antidepressiv.

 

Jag är inne i en väldigt tung period i mitt liv just nu. Tänker inte gå in på detalj nu men det mesta är bara jobbigt och meningslöst för tillfället.Allt gör bara ont.

 

Alla säger "När det är som värst så vänder det" Jag hoppas det stämmer. Snälla låt det vara sant!

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

kämpa på! Jag hejar på dig.

2013-01-10 @ 20:20:49
URL: http://johannanorlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0