sammanfattning av 2012.

1.) Blev du kär under 2012? - Ja, verkligen! 
2.) Frågade någon chans på dig under 2012? - Det kan man väl säga.
3.) Gick det bra för dig i skolan under 2012? - Sådär, ibland. Men har nog aldrig varit så skoltrött...
4.) Det bästa som hände under 2012? - Jag träffade min underbara pojkvän och jag klarade av vissa saker jag trodde var omöjliga.
5.) Det sämsta som hände under 2012? - Alla sjukhusbesök pågrund av min mage, min vikt, stress, panikångest, skolan osv.
6.) Var 2012 olikt 2011? - Jo då, Jag försvann liksom i mig själv och fick svårt att lita på folk. Visste inte vem jag skulle vara med eller vem jag var. Hatade skolan.
7.) Har du några nyårslöften? - Japp, men dom berättar jag senare.
8.) Klarade du jordens undergång? - Det tror jag, annars är det mitt spöke som sitter här och skriver just nu.
9.) Fick du några nya vänner under 2012? - Jo då, eller mer att jag började umgås med folk jag inte pratat så mycket med förut.
10.) Bråkade du med många under 2012? - Inte värre än vanligt. Men allt har sina nedgångar.
11.) Tre bästa låtarna från 2012? - Gangnam style, nej men...Hela KENTs album!
12.) Har du varit ledsen mycket under 2012? - Tyvärr ja. Av olika anledningar, mått dåligt!
13.) Har du varit glad under 2012? - Jo då, till och från.
14.) Har 2012 varit ett bra år? - Jag hoppas att 2013 blir bättre, kort och gott. 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0