du kommer aldrig mer bli dig själv.

Lyssnar på gamla KENT-låtar och drömmer mig bort. Gud vad jag saknar stunden när jag såg dem live i Gbg på min födelsedag. Kent älskade Kent.
 
Ska ladda in massor av bilder från i midsommar snart, håll utkik! Jag hade det B.Ä.S.T.
 
Juste! Snälla ni som skriver larviga och onödiga kommentarer stå för vad ni säger och det är heller ingen som tvingar er att gång på gång gå in på min blogg.Om det JAG skriver på MIN blogg stör dig så sluta läsa då! Men eftersom nu läser min blogg så får du faktiskt skylle dig själv. Upp till dig!
 

Kommentarer
Postat av: aasaandqvist.blogg.se

Läste en kommentar, jävla omogna människa som skriver så.
Skit i den människan, för du är världsbäst.
Kram.

Svar: det gör jag också! <3
isabell.

2013-06-23 @ 23:08:38
URL: http://aasaandqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0