Brist i hjärnan, inte i blodet.


Nu blir jag arg och så himla ledsen, jävla doktorer!

Som många av er säker vet har jag gått upp VÄLDIGT mycket i vikten utan att veta varför. Jag har gjort i princip alla prover som går att ta men läkarna hittade inget fel. Hela min familj och jag har trott att det handlade om sköldköteln men läkarna blev arga för att de redan tagit 50 blodprov och resultatet var bra. Detta har pågått i ca 2 år!
Idag tog mamma hem en läkartidning från hennes jobb där det stod om personer men samma problem...att de inte har nån ork till något, inte kan ta in info, tappar hår, går upp i vikt osv. Alla symtomen stämde in på mig. Hur i helvete kan doktorer neka att det är nåt fel när jag gick upp 8 kg på mindre än 3 veckor när man endast äter sallad. Alla skrattar och säger "Isabell anse att du har en depprisson och då kan man må lite dåligt ibland"! Ursäkta??! Och detta händer väldigt många hela tiden, ingen tror på dem!
Ingen trodde på mig heller.

Efter gastroskopi, coloskopi, ÖVC, och alla dessa prov är det EN läkare fixade en telefontid till min mamma. Så nån gång under nästa vecka ringer dom och vi tänker kräva att få göra biopsi eller ryggmärgsprover. Vi är 99,9% säker på hypotyreos! Jag blir så förbannad på alla doktorer som kanske vet om att detta inte kan visas bara genom blodet men inte gör något åt det. FY FAN säger jag bara! Nu är jag lidit i ca 2 år och gått upp ca 40kg, inte okej... Tack för att jag kommer få va en strandad valross på studenten, tack så jävla mycket. Orkar inte!

Som det stod - DETTA HANDLAR OM BRIST I HJÄRNAN, MEN INTE I BLODET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0