This could be heaven or this could be hell.

 
Jag blir så otroligt ledsen när jag tänker på att jag tar studenten om endast 22 dagar, både ledsen och glad på samma gång. Som många av er redan vet så har jag varit sjuk ett bra tag och därmed gått upp väldigt mycket i vikt... Imorgon ska jag äntligen få den hjälp jag behöver. Mamma och jag tar tåget tidigt imorgon till Småland och Tranås där vi ska till en klenik kallad Kamanor. 
Hon ska hjälpa mig med mediciner och koller osv eftersom alla hundra doktorer jag varit hos inte kan hjälpa mig. Hon förstår mig och har sagt att jag har en sjukdom, men denna sjukdom är för avancerad för läkare att göra något åt. 
 
Jag blir så himla ledsen att jag ska bli sjuk nu, lagom till studenten och allt. Jag vill inte se ut såhär på Studenten och det värsta är att jag inte kan göra något åt det. Hur lite och nyttigt jag än äter så går jag ändå upp i vikt. Fan!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0