dom här gatorna gjorde oss galna.

 
 
SENASTE:
1. Dryck: Te.
2. Telefonsamtalet: Mamma.
3. SMS: Storasyster.
4. Sång du lyssnade på: Tracy Chapman – Fast Car
HAR DU NÅGONSIN:
6. Dejtat någon två gånger: Nej.
7. Har någon varit otrogen mot dig: Nej.
8. Varit kär: En gång. Jag tror inte riktigt på kärleken längre!
9. Förlorat någon speciell person: Jo.
10. Varit deprimerad: Ja, äter ju antidepressiva dagligen.
11. Varit så trött att du somnat sittandes: Ja, varje gång på bussen typ.
DINA TRE FAVORITFÄRGER:
12. Svart
13. Vit
14. Lila eller Vinröd
I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny vän: Jo.
16. Fått ditt hjärta krossat: Ja, verkligen!
17. Skrattat så att du har börjat gråta: Ja.
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Vet inte riktigt faktiskt.
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: JA!
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Haha, det kan man lugnt säga.
21. Kysst en kompis: Har jag väl.
BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Har inte använt MSN på år och dar!
23. Hur många barn vill du ha i framtiden: Vet inte riktigt. 50? Inga? 2 kanske?
24. Har du några husdjur?: Nej.
25. Vill du ändra ditt namn: Nej, man heter ju det man heter likom.
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Var ute med en kompis och hade en väldigt dålig dag...
27. Vilken tid vaknade du idag: 15:10...!!!
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Satt här vid datan.
29. Någonting som du längtar till: Julafton!
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Finns mycket.
32. Vad lyssnar du på just nu: Bon Iver – Come Talk to Me
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Tror faktiskt inte det.
34. Vad gör dig irriterad just nu: Pappa som försöker sjunga Wrecking Ball...
OM DIG:
36. Vad är ditt namn: Isabell
37. Singel/upptagen: Singel.
38. Stjärntecken: Lejon.
39. Kille eller tjej: Tjej.
40. Grundskola: Parkskolan och Roslags.
41. Gymnasie: Roden.
42. Högskola: -----
43. Hårfärg: Brunt.
44. Långt eller kort: Långt.
45. Längd: 1.70 typ.
46. Vad gillar du gällande dig själv: Att jag kan stå för vad jag tycker.
47. Piercings: Hål i öronen bara.
48. Tattoos: 4 st.
49. Höger eller vänster: Högerhänt.
DIN FÖRSTA:
51. Operation: Tror aldrig jag har gjort någon riktig operation, men limmade pannan när jag var 1 år.
52. Piercing: Hål i öronen.
53. Tatueringen: Mammas signatur och ankaret.
54. Bästa vän: Rebecca.
55. Sporten du spelade: Dykning.
56. Husdjur: Förutom fåglar, min kanin Maja.
57. Vaccination du minns: Vet inte, för många!
58. Konsert: Mando Diao.
60. Alkohol du drack: Cider antar jag.
JUST NU:
61. Äter du: Inget.
62. Dricker du: Te.
63. Är du på väg att: ...byta låt.
64. Lyssnar du på: Mamma.
65. Väntar du på: att hoppa in i duschen.
DIN FRAMTID:
66. Vill du ha barn: Ja.
67. Vill du gifta dig: Kanske.
68. Karriär i åtanke: Vet inte, något inom omsorg kanske.
VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
69. Läppar eller ögon: Ögonen.
70. Kramar eller pussar: Pussar kanske, men båda är mysiga!
71. Kortare eller längre: Beror på.
72. Yngre eller äldre: Äldre.
73. Romantisk eller spontan: Både och.
74. Snygg mage eller snygga armar: Vet inte alls.
75. Tatueringar eller piercingar: Tatueringar!
76. Känslig eller inte: Lagom.
77. Ragg eller förhållande: Förhållande, men tror tyvärr inte på sånt längre..!
78. Bråkstake eller tveksam: Tveksam.
HAR DU NÅGONSIN:
79. Kysst en främling: Ja.
80. Gjort något sjukt spontant: Såklart!
81. Tappat glasögon eller linser: Ja, flera gånger.
82. Haft sex: Ja.
83. Krossat någons hjärta: Kanske, men jag hoppas inte det.
84. Har någon krossat ditt hjärta: Ja, det kan man verkligen säga.
85. Har du blivit arresterad: Nje.
86. Dissat någon: Kanske.
87. Gråtit när någon dött: Ja.
88. Gillat din killkompis (mer än som vän): Nja, har svårt för allt som har med känslor att göra.
TROR DU PÅ:
89. Dig själv: Nej, det kan jag inte påstå.
90. Mirakel:  Vet inte.
91. Kärlek vid första ögonkastet: Inte riktigt.
92. Himlen: Ja, den är ju där uppe!
93. Tomten: Jag ÄR Tomten.
94. Att kyssas på första dejten: Ja, om man vill såklart!
95. Änglar: Jag har en i mitt rum.
VARA ÄRLIGT:
96. Varit otrogen: Nej, det kan jag inte säga.
97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: Nej.
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Nja, vet inte.
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Nära och kära. De som betyder något för mig.
100. Har du svarat ärligt på dom här 100 frågorna: Ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0