halloween 2013.

 
I fredags var det halloweenfest på Mobergs. Jag hade jättekul men natten slutade ganska dåligt, då en idiot till väktare sa att Tobbe knarkat. Haha, det är ju nästan skrattretande. Även fast Tobbe erbjöd sig att lämna "prov" så sa han bara att det inte var nödvändigt. Lovar att han var ny på sitt jobb, idiot. Var antagligen han som tog hans plånbok också... Sedan har jag hör att det har varit andra saker som hänt den kvällen. Det är ju bara pinsamt.
 
När vi vaknade på lördagen åt vi brunch på stan sedan åkte Tobbe hem och jag hoppade in i duschen. Efter detta åkte jag in till Stockholm igen för ännu en utgång. Jag kan säga att jag inte mådde så bra på söndagen...jag är fortfarande sjukt seg. Brukar inte va så farligt annars men igår, fy!!!
 
 

Kommentarer
Postat av: FEBBS

Men ojdå! Usch, väktare har sånt himla hemskt sätt att betee sig på!

Åhhhh va gullig du är! Skulle va kul att känna dig med, vi får chatta via bloggarna :)

Hoppas du får en trevlig liten dag! kRAM :D

2013-11-05 @ 15:56:36
URL: http://febbs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0