tack för tårarna på kinderna och stjärnorna på himlarna.

Ligger just nu i sängen och kollar på Annie, den från 1982, så himla mysig bara. Tror jag är inne på min femte kopp chai-te nu, världens godaste!
 
Var ju som sagt till sjukhuset idag igen. Maskinen jag sov med visade att jag hade andningsuppehåll nästan varannan minut, vilket kan vara väldigt farligt... Som läkaren sa så är det inte så konstigt att jag är trött och utmattad precis hela tiden då jag aldrig kommer ner i djupsomn som alla andra! Vi pratade om allt som har med mina "problem" att göra och nu är det bestämt...JAG SKA OPERERA BORT HALSMANDLARNA! Hon jag var hos ska skicka en remiss om operation sedan ska jag också få en tid till en Endokrinolog och kolla med hormoner och min vikt osv.
Hoppas bara att jag får svar på saker och ting nu snart.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0