Blundar tills jag skymtar lyckan.

 
Min bleka kind är svart av smink
Hör hela huset sova tungt
Finns inget jag behöver som är någon annanstans
Jag skulle kunna dö nu, med kinden mot din hals
Jag reser mig ur våran säng, lämnar dig sovande min vän
Jag smyger över golvet, ser solen stiga upp
I samma stund så vet jag att allting har ett slut

Allt är för bra nu
Går runt i t-shirt och är trött
Sitter på pianot mellan flaskor, glas och fimpar
Blundar tills jag skymtar lyckan och jag vet att allt är för bra nu
Allt är bra nu

Festen har dött för längesen
Soffan har blivit till en säng
Jag lånar någons stövlar i storlek 45
Går ut genom dörren och där är sommaren
I gräset sover någon än, ser ganska obekvämt ut men
Jag knäpper några bilder och skrattar för mig själv
I samma stund så vet jag att allting har ett slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0