om man är korkad, tom och glad.

Förra veckan avslutade jag som sagt min praktik. Så nu är jag helt klar inom allt som har med skola att göra över huvudtaget. Klar, finito, done! 
 
Mina sömnproblem har blivit värre, jag har svårt att andas och vaknar oftas upp av tanken "jag måste andas, annars vaknar jag inte igen" vet inte om jag glömmer bort eller inte vill men det går bara inte. Läskigt att inte kunna andas när man sover, för att inte tala om farligt och ohälsosamt! Inte så konstigt att jag är trött i princip HELA TIDEN. Sätter jag mig i sängen somnar jag, lägger jag mig i en soffa så somnar jag. Helt sjukt egentligen med tanke på att jag på något år inte kunnat somna innan klockan 4 på natten. Varför kan inte jag bara fungera som en vanlig människa? Jag är trött på alla dessa problem och sjukdomar nu, det dyker ju bara upp nya hela tiden. Men som alla säger "allting hänger ihop."
 

Kommentarer
Postat av: aasaandqvist.blogg.se

lilla hjärtat då :/

Svar: <3
isabell.

2013-10-09 @ 10:20:37
URL: http://aasaandqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0