you can move mountains and break rocks.

1. TAGIT SMÄRTSTILLANDE - Ja, vem har inte det?

2. BRUTIT ETT BEN? - Nej, faktiskt inte.

3. HÅNGLAT MED EN FRÄMLING UTOMHUS? - Hmm...nja, ingen främling direkt tror jag. haha.

4. KISSAT PÅ DIG? - Haha, när jag var liten ja.

5. HAFT SAMLAG MED MER ÄN 10 ST? - Nej.

6. BITIT NÅGON I TÅN? - Haha, vem vet!

7. GJORT ETT SUGMÄRKE PÅ NÅGON? - Ja.
 
 


8. SUPIT TILLS DU DÄCKAT - Inte riktigt.

9. ÄLSKAT NÅGON SÅ DU GRÅTIT? - Jo...

10. ÄTIT PAPPER? - Smakat, haha.
 
11. KYSST EN 30-ÅRING? - Nej nej!

12. HAFT SEX MED EN AV SAMMA KÖN? - Nej!

13. KÖRT KLÄDPOKER?- Har jag säkert gjort på skoj nångång.

14. TATUERAT DIG? - Ja!

15. PIERCAT DIG? - Nej, bara öronen.

16. BITIT DIG SJÄLV I HANDEN? - Haha, ja.
 
17. PUSSAT EN GRODA? - Nepp.

18. HÅNGLAT MED NÅGON AV SAMMA KÖN? - Haha ja, alltså med Matilda på skoj när vi båda var onyktra.

19. HÅNGLAT MED NÅGON ANNANS KILLE/TJEJ? - Hoppas jag verkligen inte!

20. HÅNGLAT MED EN KOMPIS KILLE/TJEJ? - Verkligen inte!
 
21. SVIKIT EN VÄN? - Det har vi alla, tyvärr.

22. TESTAT XTC? - Vad är det ens? Men nej.

23. HASCHAT? - Nej!

24. SNIFFAT? - Ja parfym och tvättmedel. Haha, men nej!

25. TAGIT NÅGON FORM AV MORFIN? - Ja, på sjukhuset.

26. AMFETAMIN? Aldrig!

27. ÄTIT ANTIDEPRESSIVA MEDEL? - Gör jag dagligen.

28. TAGIT SÖMNMEDEL - Dagligen.

29. VARIT PÅ SOC? - Nej.

30. BOTT HOS EN FOSTERFAMILJ? Nej.

31. HAFT/VARIT EN KONTAKTPERSON? - Nja, inte direkt.

32. VARIT OTROGEN? - Nej.

33. SLAGIT EN KOMPIS? - På skoj ja.

34. SPYTT PÅ NÅGON? -  Usch nej.

35. HAFT MAGINFLUENSA - Jo.

36. VARIT MED BARN? - Nej nej.

37. LYSSNAT PÅ HÅKAN HELLSTRÖM? - Ja, SJÄLVKLART! <3

38. CYKLAT I MOTVIND? - Ja, det är väl klart-

39. GJORT EN LÄRARE ARG? - Arg och arg.

40. HAFT TANDSTÄLLNING? - Nej aldrig, men tycker det är sjukt gulligt!

41. ETT ROLIGT SKÄMT PÅ G? - Nu? Nej.

42. HAR DU TRÄFFAT LEIF LOKET? - Nepp.

43. HAFT TREKANT? - Men nej!

44. KÖPT KYCKLING FÖR VECKOPENGEN? - Haha, vilka frågor! Nej.

45. HITTAT EN KATT? - Hittat? På sätt och vis ja.

46. HJÄLPT EN GRANNE? - Har jag säkert. T.ex. så hämtade vi blöta handdukar till en man som hade bränt sönder sina händer när våra grannars HBT-hem brann ner. Usch!
 
 


47. BLIVIT OMSKUREN? - Nej! Fyfan.

48. TRÄFFAT NÅGON FRÅN INTERNET? - Ja!

49. HAFT SEX MED EN 40 ÅRING? - Men usch, nej!

50. DYRKAT NÅGON KÄND SERIEFIGUR SOM BARN? - Pippi! Haha.

51. VAD TÄNDER DU PÅ? - Hahaha, det beror på.

52. HUR LÅNGT ÄR DU BEREDD ATT GÅ PÅ FÖRSTA DEJTEN? - Beror väl helt på hur det känns, men alltså, haha.

53. HUR SKUM ÄR DU? - Oj, väldigt.

54. VEM SAKNAR DU ? - Hanna och R, tyvärr...
 
 
 

55. VAD TYCKER DU OM SJÄLSFRÄNDER? - Efter allt så har jag lite svårt med sådant.

56. ÄR DET RÄTT ATT FLIRTA NÄR MAN HAR POJK-/FLICKVÄN?-  Med nån annan? Nej.

57. NÄR GRÄT DU SIST? - Igår. Jävla kärlek.

58. VAD ÄR DET SOM DU INTE FÖRSTÅR DIG PÅ NÄR DET GÄLLER KILLAR/TJEJER? - Listan blir för lång!

59. ÄR DU GLAD? - Inte just nu, det kan jag inte påstå.

60. VARFÖR? - Allt är bara en enda röra och jag har fått reda på saker som gjorde jävligt ont i mig!
 
 


61. VILKEN SAK KAN DU INTE LEVA UTAN? - Min mobil, haha annars vet jag ingen sak...

62. KÄRLEK ELLER LUST? - Va? Båda antar jag.

63. SILVER ELLER GULD? - Har mest silver, men skulle nog ändå säga guld.

64. DIAMANTER ELLER PÄRLOR? - Vet inte, pärlor kanske.

65. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG? - Solnedgång.

66. HAR DU NÅGONSIN BADAT NAKEN? - Ja, det är klart!

67. SOVER DU MED GOSEDJUR? - Nepp, har alltid tyckt att dom är i vägen.

68. VILKEN FÄRG HAR DINA UNDERKLÄDER JUST NU?- Svart bh och svart/vita randiga trosor med spets. 

69. VILKEN LÅT LYSSNAR DU PÅ JUST NU? - Bon Iver – Holocene

70. VAD ÄR DE 4 SISTA SIFFRORNA I DITT MOBILNUMMER? - 9466.

71. VAR VILL DU ÅKA PÅ DIN SMEKMÅNAD? - Thailand!

72. VAD ÄR DET MEST ROMANTISKA DU VET? - För lat för att tänka på sånt.

73. VAD ÄR DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET? - Helheten! Ansiktet såklart men av någon anledning lägger jag alltid märke till skorna och hela klädstilen. Och håret.

74. FAVORITSPORT? -  Haha! Sort? Vad är det?! Kanske badminton eller vollyeboll annars dykning.

75. VAD GÖR DIG GLAD? - Bra och förstående människor, min knäppa familj eller när BRA musik spelas på dansgolvet.

76. VILKEN ÄR NÄSTA CD-SKIVA DU KOMMER ATT KÖPA? - Köper knappt skivor längre. Men antagligen Håkan eller Kent i så fall.

77. BÄR DU KONTAKTLINSER ELLER GLASÖGON? - Linser!

78. VILKET ÄR DET BÄSTA RÅD DU NÅGONSIN FÅTT? - Måste tänka...minns inte.

79. HAR DU VUNNIT NÅGOT SPECIELLT PRIS? - En iPhone, haha. 

80. VILKA ÄR DINA FRAMTIDDSPLANER? - Får ångest av den frågan. Borde väl ta körkort och fixa jobb eller nåt.
 
81. VILKEN ÄR DEN VÄRSTA SJUKDOM DU HAFT? - Den jag har nu är väl inte så värst kul men annars typ magsjuka, HATAR att må illa!

82. VAD GILLAR DU MEST? KOMEDI ELLER SKRÄCK? - Skräck!

83. ÖVER TELEFON ELLER PERSONER EMELLAN? - Det beror ju på!

84. KRAMAR ELLER PUSSAR? - Beror på med vem!

85. VILKEN LÅT REFLEKTERAR DU DIG MED? - Några låter av Annika Norlin, skulle jag tippa på.

86. OM DU DOG IMORGON, VEM SKULLE DU LÄMNA ALLTING TILL? - Min familj.

87. HAR DU NÅGRA FIENDER? - Haha, har jag säkert!
 
88. VAD ÄR DU MEST RÄDD FÖR? - Insekter (spindlar), ormar och ibland mig själv.

89. SKULLE DU HELLRE VARA RIK ELLER BERÖMD? - Rik!

90. VAD ÄR KLOCKAN I ALBANIEN JUST NU? - Haha, inte en susning och jag bryr mig inte så mycket heller.

91. OM DU HADE 24 TIMMAR ATT LEVA, VEM SKULLE DU TILLBRINGA DEM MED?- Mest familjen och de som står mig närmast.

92. HAR DU MÖTT JULTOMTEN? - Ja, och han hade samma strumpor som min morfar.

93. OM E.T. KOM OCH KNACKADE PÅ DIN DÖRR, VAD SKULLE DU GÖRA? - Bli rädd och sen bjuda på en kopp te kanske?

94. NÄR VAR DET SENAST DU PRATADE MED PERSONEN DU TYCKER MEST OM? - Svår fråga.

95. NÄR KÄNNER DU DIG SOM VACKRAST? - Haha, aldrig!
 


96. HAR DU NÅGRA HUSDJUR? - Tyvär inte.

97. VAD HETER DU PÅ INSTAGRAM? - bellobull

98. NÄR VAR DU LEDSEN SIST?- Är det lite från och till.

99. ÄR DU ALKOHOLIST? - Nepp.
 
100. vILKET ÄR DITT SENASTE NYA SMEKNAMN? - Berglundskan, haha!

 


Kommentarer
Postat av: josephine

herregud isabell vilka fruktansvärda människor som finns runt omkring dig. det är så ironiskt att se vad denne person skriver om robin till dig när det är så uppenbart att han verkligen älskat dig. men nu är det du som ska orka vidare. orka det tillsammans med din fantastiska familj som älskar dig hejdlöst. heja heja!

2013-10-11 @ 23:06:32
Postat av: Elina Pettersson

Hahaha fyfaan vilket jävla sms! Alltså när du fick det måste du haft ett sånt tillfälle där man både vill skratta och gråta.
Jag menar, vad fan? Hur patetisk får man bli. jagtrorjagdör. (Nr 60)

Svar: Ja jo, men vet ju liksom inte vad man ska säga? Undrar lite vad hon fick luft ifrån liksom... <3
isabell.

2013-10-19 @ 04:25:59
URL: http://tavus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0