usch.

Just nu är jag bara så himla arg och förbannad. Det är nämligen så att min bästa killkompis är väldigt sjuk, vilket självklart är väldigt väldigt jobbigt. Han som förtjänar det bästa och har gått igenom saker som andra inte skulle klara av. 
Utan att säga för mycket fick jag reda på en sak som gjorde så jävla ont att höra idag... Att en eller flera människor är så jävla fega att de bränner en människa med en cigarett, puttar ner någon i vattnet eller knivhotar. Ja, ni hörde (läste) rätt.
 
Om någon vet något om vem som gjorde detta så tveka inte att höra av er, men jag tror inte direkt att någon vet. Hur som helst. FYFAN VA ARG JAG BLEV! Hur kan man ha samvete att skada en person, sedan att personen mestadels sitter i rullstol gör ju saken bara ännu mer förjävligt. Hur kan man vara så feg att man gör sånt mot en oskyldig människa bara så där? Så iskall och helt utan samvete. Det är bara pinsamt, och jag hoppas verkligen att denna/dom människorna kommer ångra sig som fan sen.
 
Usch, vad arg jag blir! Fega människa/or.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0