don´t hate what you don´t understand.

Idag var jag på akuten och har även rönkat min fot, eftersom den aldrig blir bra. Haft ont sen MB nu! Det var en tydligen en töjning.
 
Kom precis hem och nu sitter jag och väntar på Tobieeee som kommer hit ikväll, blev ändrade planer eftersom jag knappt kan gå. Jag tänkte tvinga han att se på filmer från när jag var liten, hihi. Sen ska vi även glass, vårnyhet såklart! Imorgon lutar det mot utgång i Norrtälje (HAHA) vi får se, måste prata med Amanda.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida - foto & häst

härliga bilder! bra att det inte var "mer" än en töjning i foten, hoppas de blir bra! :)

Svar: tack fina! <3
isabell.

2014-04-06 @ 20:20:32
URL: http://prinsesc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0