Jag kan va ditt plåster skydda dig ett tag, men vi båda vet att plåster faller av.

Idag har jag varit till sjukhuset igen (som vanligt) och tagit prover osv. Sen har jag mest pluggat teori hela dagen känns det som! Ska kolla på Orange is the new Black nu, så jävla bra, sen sova. Kör imorgon och sedan ska jag ner på stan för att införskaffa mig massa saker som jag behöver. Visar sen!
PUSS ↓
 
 
 
Jag heter Isabell Berglund.
Jag är för tillfället trött och less.
Jag är bra på att oroa mig och må dåligt.
Jag tycker inte om orättvisa, könsroller, idioter, mobbning, djurplåger. Listan kan göras lång!
Jag är dålig på att ta tag i saker och tänka posetivt.
Jag läser nästan aldrig
Jag gillar när man får fina spontana meddelanden och när man har mycket att se fram emot.
Jag sjunger när jag har fastnat på en låt.
Jag älskar Håkan och rosetter.
Jag föredrar att sova ut!
 
Jag tycker om fina människor och BRA musik.
Jag är beroende av serien Orange is the new Black och kaffe.
Jag har på mig tights och tjocktröja.
Jag dricker te just nu.
Jag lyssnar på Håkan, kent, markus, säkert!, the kooks och BD väldigt mycket.
Jag är arg på skönhetsideal och samhällets syn på hur "man ska vara".
Jag är rädd för ormar och spindlar.
Jag önskar att någon gång få må bra fullt ut.
Jag är pinsamt dålig på att åka skridskor..!
Jag är uppväxt i Norrtälje och hade världens bästa barndom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0