just precis nu...

 
Längtar jag efter: Kbk-kryssning, Göteborg för att se finaste HÅKAN, sommar och Björkö!


Är jag glad för: Att dagens städning är klar, har mycket att längta till och att jag kan åka till Tobbe tidigt denna vecka.
 
Äter jag helst: Grillat!
 
Är jag ledsen för: Att jag inte känner mig hemma någonstans. Ni som följer mig på IG fattar. (Bellobull)

 

Ser jag fram emot med skräckblandad förtjusning: Kbk-kryssen, hoppas det finns bra människor också! Jag ska i alla fall ha så otroligt roliht har jag bestämt men jag är lite orolig för "folket".
 
Är det finaste jag vet: Alla jag älskar! (Håkan, Tobbe, familjen osv osv.)
 

Läser jag: Ingenting.
 
Är jag galet stressad: Över körkortet och allt jag måste hinna med "innan" sommaren.

Lyssnar jag helst på: Håkan och Kent för hela slanten. Men även detta: ♀ GIRL POWER ♀

Drömmer jag om: Att bo någon helt annanstans.
 
 
Blir jag nostalgisk av: Allt för mycket just nu! Länkar lite sådant i nästa STORA inlägg. Haha, förberett ett annat inlägg i veckor nu. Kommer upp ikväll eller imorgon.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0