om dagens planer och mina converse.

Har har ni min "lilla" samling av converse. Jag bara älskar dessa skor! Kan dock inte sätta ord på exakt varför... Tycker nog mest dom är så otroligt snygga till allt bara.
 
För någon vecka sen fick jag dock säga hejdå till 3 par som var alldeles för tarsiga (som ni ser på bilderna) ↓
Som plåster på såren så köpte jag ett par nta marinblåa från tradera. Åh! Nu fattar bara vinröda och ett par till vaniljvita. Sen är jag nöjd! Ett tag i alla fall...
 
Onödig info kanske men men, fick lust att berätta det bara. Min blogg, mina ord liksom.
Jag LOVAR att lägga upp bilder från helgen och har även lite andra inlägg planerade men jag hinner verkligen inte just nu! S.T.R.E.S.S.
 
Härnäst ska/måste jag:
• Ringa och boka tid till sjukhuset.
• Rensa/fixa min (nuvarande) gamla mobil.
• Fixa allt med min nya mobil.
• Posta brev.
• Skicka in ansökningar.
• Maila AF.
• Köra till affären och köpa en välbehövlig sak.
• Se ikapp alla Top Model-ansnitt jag missat.
• Städa. (Mitt rum är kaos)
• Tvätta.
• "Rensa" datan.
•  Plugga!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0