10 frågor - tio svar.

1. Hur dricker du ditt kaffe/te?
Med mjölk men inget socker.

2. Vilka tre ord skulle bäst beskriva din personlighet?
Knäpp, osäker, omtänksam!
 
3. När blev du rörd till tårar senast, och varför?
Antagligen när jag fick ett väldigt fint meddelande från min fina kille.

4. Vilken är din absoluta favoritingrediens i matlagning/bakning?
 I bakning är det helt klart vaniljsocker! 
Matlagning, hmm...vitlök kanske?

5. Var är din tryggaste plats?
Varje natt när jag ligger på Tobbes bröst och kollar på Mumin innan vi ska sova.
 
6. Har du någon dold talang?
Jag kan nästan gå ner i spagat! Sedan kan jag vifta på öronen lite grann och sjunga opera (HAHA fyfan!)

7. Vem var du på högstadiet?
Den tysta, blyga och utfrysta. Just högstadiet var ett rent helvete för mig!.

8. Vem har betytt mycket för dig genom livet?
Under mina jobbigaste skolår måste jag nog säga min syster kanske. Annars Mamma.
 
9. Är du spontan eller planerar du allt?
Jag planerar typ ALLT, alltid och allt. Men jag älskar att vara spontan också!
 
10. Om du fick välja en årstid att leva i under ett helt år, vilken skulle det vara och varför?
Sommar! Tänk er värme, picknickar, konserter, sol & bad, landet, blåbär, åka båt, roadtrips, gummiring, grilla, fest i parker, kvällsdopp, glass i stora lass, slippa tjocka tunga kläder. ALLT är bara så BRA på just sommaren!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0