lucka 8 - En bild från i år som bäst beskriver din vardag.

Alltså den här julkalendern som jag gör varje dag här på bloggen är inte den bästa känner jag. Hela grejen är ju att man bara ska lägga upp EN bild till varje lucka, vilket är sjukt svårt. Och jag har en tendens att när saker och ting blir svårt eller jobbigt så stannar allt upp. Jag har inget motivation och tar första bästa bild. Jag vill dela med mig av så himla mycket, FÖR mycket och då blir det kaos i min hjärna!
Nu vet ni i alla fall...
 
 
 
Lucka 1: En bild från en dag du aldrig kommer glömma
Lucka 2: En bild på något gott du ätit i år
Lucka 3: En bild på någon du älskat i år
Lucka 4: En bild du tog när du kände dig sorgsen/deppig/ledsen
Lucka 5: En bild på dig som någon annan tagit
Lucka 6: En bild från en resa du gjorde under året
Lucka 7: En bild du tagit som du själv tycker mycket om
Lucka 8: En bild från i år som bäst beskriver din vardag
Lucka 9: En bild från din arbetsplats/skola
Lucka 10: En bild på ditt favoritplagg just precis nu
Lucka 11: En bild på en person du saknat i år
Lucka 12: En bild från i somras som väcker din sommarlängtan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0