Okey? - Okey.

 
Det var väldigt länge sen jag faktiskt satte mig ner och skrev ett vanligt blogginlägg såhär, har ju mest blivit att jag kör på med alla luckor osv. Idag blev jag äntligen klar med mammas och pappas sista julklapp, jag har lagt ner så himla mycket tid på den nu så jag hoppas dom blir glada. Samma sak med en av Tobbes julklappar, hållt på i någon månad men är inte klar än. Annars är det mesta klart, jag brukar ju typ ha köpt alla julklappar redan i oktober liksom, haha.
Åh jag verkligen ÄLSKAR att ge julklappar/presenter till andra! 
 
Nu ska jag ta bort min ansiktsmask, koka te och kolla klart på The Holiday, innan jag börjar med nästa julfilm.
Hoppas jag kan somna i natt, mitt mål är att somna innan 3, har så himla svårt att sova alltså. Ja, nu vet ni lite hur det ligger till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0