det man inte riktigt kan beskriva i text.

 
Just nu gör det bara ont. När man så jävla gärna vill en sak men vågar inte säga vad. När men tänker och har den där klumpen i magen man inte riktigt kan sätta fingret på varför. Eller jo egentligen kan jag det, jag vill inte vara den som driver på hela jävla tiden. Och jag är trött på att höra en massa falsk skit, folk som inte vågar stå för vad dom säger. Stå upp för er själva för fan! Blir äcklad. Jag har själv fått hört att jag borde ta livet av mig på grund av utseendet, men jag skiter faktiskt i det. Som jag sagt förr KASTA HUR JÄVLA MYCKET SKIT NI VILL PÅ MIG, JAG KAN TA DET! MEN GE FAN I DOM JAG BRYR MIG OM! Så nej inte därför jag är nere, fan vad jag är komplicerad! Men jag vill så mycket med alltid är något i vägen. Vill göra saker, träffa folk, men jag verkar va den enda. Jag behöver träffa nya människor. Men känns som alla alltid undviker. Bara jag som försöker. Nej, jag fattar INTE ens vad jag skriver, och innan detta blir en hel bibel så slutar jag. Nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0