let me know if your heart's still beating.

♥ Happy Valentines Day! ♥
 
 
♥ 5 saker du längtar till just nu?
- Till min hals har läkt!
- Försenat alla♥dag firande med Tobbe.
- Monday Bar Cruises.
- Sommarkryssning - 100% party (kanske)
- Se finaste Håkan i Göteborg i Juni!
 
♥ 4 sanningar om dig själv?
- Jag skriver alltid massa små listor på vad jag ska göra eller köpa osv.
- Jag har 4 tatueringar och vet redan hur min nästa ska se ut.
- Jag står alltid för vad jag tycker, tänker och säger. Tycker jag något är fel så säger jag det, vilket jag älskar för det vågade jag inte riktigt förut. Men nu blir jag mest förbannad.
- Jag vill lära känna "nya" människor!
 
♥ 3 materiella saker du vill ha?
- Vinröda eller marinblå converse.
- Presentkort!
- Söta små klänningar.
 

♥ 2 saker du INTE längtar till?

- Dag 5-7 av läkningsprocessen av min hals, då det ska vara som värst.

- Körskolan och all denna teori!

♥ 1 bra sak idag?

Att mamma kom in med en liten alla♥dag-present till mig. En prickig mugg (har snart alla i min samling) och en fin ask med naturgodis! Längtar tills att jag faktiskt kan börja äta..!

 

Jag opererade mig i måndags på grund av andningsuppehåll och svåra andningsproblem.Och det gjorde/gör jävligt ont! I och med detta så sover jag i princip dygnet runt jsut nu och när jag inte sover eller kollar på film så bloggar jag här. Kanske inte så kul för er att läsa men ett bra tidsfördriv.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0