random frågor om mig.

1. Vem är din bästa vän? Finns ingen jag vill eller kan kalla för "bästa vän".

2. Vilken färg har du på dina trosor just nu? Haha, svart/vita.

3. Vilken färg har du på din BH just nu? Vit.

4. Senaste bilden i "mottagna filer"? Haha!

 

5. Vad var det senaste du åt? Yoghurt, får tyvärr inte i mig något annat just nu!

6. Om du var en krita, vilken färg skulle du vara då? Haha vilken fråga. Lila såklart!

7. Hur är vädret just nu? Regn, slask och blåst.

8. Vem var den senaste personen du pratade med i telefon? Therese.

 

9. Vad är det första du ser hos det motsatta könet? Leendet och ögonen tror jag. Eller helheten typ.

10. Vad finns till höger om dig? Min tv.

11. Favorit godis? Surt och choklad!

12. Har du några syskon? En storasyster.

13. Längd? 1.70 typ.

14. Hårfärg? Mörkblond/Brun.

15. Ögonfärg? Typ gröna skulle jag väl vilja säga.

 
16. Använder du kontaktlinser? Japp!

17. Favorit högtid? Julen! Men midsommar ärockså fint!

 

18. Favorit månad? Juli!

19. Har du gråtit någon gång utan någon anledning? Har jag säkert!

20. Vilken var den senaste filmen du såg? "We are what we are", väldigt skum film!

21. Favoritdag på året? Julafton, Midsommar eller Nyår.

 

22. Är du för blyg för att fråga ut någon på dejt? Dejt haha! Skulle aldrig göra det, nej!

23. Kan du stå på huvudet? Inte vad jag vet.

24. Kramar eller kyssar? Beror ju helt på. Älskar både och!

25. Choklad eller vanilj? Choklad!

26. Har du tatueringar? Japp, 4 st än så länge!

 
27. Vad lyssnar du på just nu? Annika Norlin (Säkert!)

28. Är du kär i någon kändis? Kär? Det kan jag inte påstå.

 
29. Vilka böcker läser du just nu? Jag läser inte böcker.

30. Piercingar? Bara öronen.

31. Favorite movies? Oj, jag har alldeles för många! Älskar A walk to remember, dagboken, remeber me, titanic, Disney, A.L-filmer och Skräckfilmer! FINNS MASSOR!

32. Ditt favoritfotbollslag? Vem fan bryr sig om sånt. Sverige?

33. Vad gör du just nu? Svarar på dessa frågor, lyssnar på musik och väntar väntar på att morfinet ska avta.

34. Vad ska du göra ikväll? Nu ska jag se klart gårdagens avsnitt av "Tjockre än vatten" som jag är med i. Somnade ifrån det lite igår. Sen ska jag försöka få i mig lite glass och se på "En resa för livet"!

 
37. Hundar eller katter? Beror väldigt mycket på, säger katter nu.

38. Favoritblomma? Liljekonvalj!

39. Har du blivit påkommen göra något du inte får göra? Det tror jag nog!

40. Har du en bästa kompis i det motsatta könet? Nej, eller räknas Tobbe? Haha, men skulle vilja ha!

41. Har du älskat någon nångång? Jo.

 
42. Vem vill du träffa just nu? I det här tillståndet ingen.

43. Är du fortfarande vän med folk från skolan? Det beror på hur man ser det, men i min klass nej!

44. Har du någon gång skjutit med en pistol? Kanske, kanske inte.

45. Gillar du att flyga flygplan? Gillar gör jag väl inte!

 
46. Höger eller vänster-hänt? Höger.

47. Hur många kuddar sover du med? 2.

48. Saknar du någon? Ja.

49. Hur många bloggar följer du? Alldeles för många!

50. Är det någon på Tumblr som du vill dejta? Har inte tumblr och följer inga där heller så nej!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0