silence is the most powerful scream.

Hur såg du ut för prick ett år sedan?
Såhär: 
 
När vaknade du imorse?

Oj, ingen aning! Jag gick upp vid 08:00 och tog mediciner, sedan somnade jag om till och från, vaknade väl till igen vid 15:30 typ kanske. Haha..!

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
"AJ SOM FAN, kan min hals bara läka snart?!"
 
Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Nja, bara för att be Mamma om mer vatten.
 
Vilket humör är du på?

Jag är både glad och ledsen. Glad för att jag längtar till så mycket, ledsen för att jag har så himla ont och för att det känns som om jag aldrig kommer bli frisk igen. Sedan är jag sjukt trött som vanligt!
 
 
Har du ont någonstans?

Ja! Halsen, öronen, huvudet, munnen, magen, nacken. Överallt typ.
 
Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?

RÄKSALLAD! Har varit sugen på det i en evighet nu, så sjukt hungrig också eftersom jag inte kan äta nåt just nu! Vill ha mat nu!!!

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Fyllde på mitt busskort.
 
Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?

Idag? Isf Bloglovin!

Vad ska du göra ikväll?

Just nu kollar jag på film, vid 24:00 ska jag ta medicin och sen lär jag somna bums!
 
 
Vad har du på dig idag?
Pyjamasbyxor / Mjukiskläder.

Och helgen då, hur blir det med den?
Det är alla<3dag men tyvärr är jag tvungen att spendera den hemma i min ensamhet då jag mår säms. Det värsta (dag 5-7) börjar imoegon..! Får fira någon vecka försent i år ist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0