Svart är ingen färg, det är så man känner sig. tom är ingenting, och det var tomt i mig.

 
Idag har varit en otroligt lång och seg dag. Hade 2 teorilektioner idag, först 8:45-10:20 och sen 14:00-15:20 och mellan dessa teoripass pluggade jag. Duktigt? Jag vet! Men det gick väl lite sådär...har blivit sjuk..!
↓ ↓ ↓
 
 
Varför ska man alltid bli sjuk när man inte får bli sjuk?!! Jag som ska opereras snart... HELVETE! Allt blir kaos då, då jag inte får operera halsen om jag är förkyld och jag har redan fixat med allt så jag ska kunna vara sjukskriven i 2 veckor..!
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: men oj, du är fin ju! krya på dig

2014-02-04 @ 20:18:21
URL: http://rehabilitering.forme.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0