Du behöver inte förstå, men det här är sättet som jag gör det på. Och det är upp till dig, om du vill vara med mig.

Vet inte riktigt, men på något sätt känner jag att denna låten beskriver mitt liv just nu. Mer än så behöver jag nog inte säga.
 
 
 
Kom inte hit om du vill bli buren, du ser väl att jag är tung nog som det är
Jag är en sån som gärna vill bestämma, förr fick jag aldrig det
Jag har aldrig vågat göra som de säger, ändå har jag frågat dem om råd
Som att inte trivas i staden som man bor i, men aldrig ta sig därifrån

Det kan gå dagar utan samtal, vanan att säga nej jag sitter kvar
Jag kan drömma om att träffa nya vänner, för att jag inte tagit hand om dem jag har
Och jag vet att jag kan fastna i en feber, du har kallat den för hänsynslös och kall
När allting som jag inte borde säga, blir sagt i alla fall

Det här är mitt liv, det här är mitt jobb
Det här är min tid och mina val som jag har valt dem
Du behöver inte förstå, men det här är sättet som jag gör det på
Och det är upp till dig, om du vill vara med mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0