Head up princess, your tiara is falling.


 
Hemkommen och nu nyduschad sitter jag här och försöker bli trött. De flesta sover säkert redan men vin dygnsrytm är helt förstörd!
I helgen har mamma fyllt år, jag och Tobbe har sett massor av filmer, spelat TP (jag vann!!!) och även badat bastu. Vi gjorde ett tappert försök att bada i havet men jag vill nog helst ha lite varmare än 3 grader faktiskt. Imorgon ska jag till UM faktiskt, dom ville kolla läget och lite så, sen har jag massor att fixa här hemma.
Föresten Grattis Pappa som fyller år idag (igår)! 
 
 
 
Hur gammal är du? 19.

Hur gammal känner du dig? Ibland känner jag mig som typ 5 år och är som ett barn på julafton, andra dagar är jag som en 95-årig tant med ledbesvär och som dricker te och spelar bingolotta om kvällarna.

Berätta om din familj? Vad ska man säga... Bor med mamma och pappa i ett hus här i Norrtälje. Vill inget hellre än att flytta hemifrån just nu! Min storasyster bor i Stockholm men är här hemma väldigt mycket.

Vad har du gjort i dag? Idag har jag sovit ut medans Tobbe stack till jobbet, sen ätit, åk hem, ätit nudlar och nu duschat.

Vilken film såg du senast på bio/hemma? På bio "Paranormal Activity - The marked Ones" och hemma var det hälften av "The Thing" för att datorn var dum, annars "Hitta Nemo" eller "Pippi".
 
Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför? Sommar! Värmen och allt man kan göra. Jag älskar att vara ute på vårat sommarställe och bara göra allt somrigt och exakt vad man vill! Åh. Sedan gillar jag Jul (en vit sådan) och Nyår, men sedan får vintern gärna vara slut.


Beskriv platsen du befinner dig på just nu? I mitt rum.

När vaknade du i dag? 14:30.

Vilken är din favorithögtid? Julen, helt klart! 
 
Vad lyssnar du på just nu? Lykke Li faktiskt.

Snarkar du? Just nu ja, som in i helvete. Har andningsuppehåll och allmänt svårt att få luft. Ska operera mig snart och hoppas att det blir bättre då.

Hur går du helst klädd? I klänningar eller kjolar. 
 
 
Vad sa du senast? "Okej, godnatt!"

Vad har du i dina fickor? Ingenting.

Vad köpte du senast? En energidryck faktiskt.
 
Hur många gånger har du flyttat? En gång.

Vad åt du till frukost? Rostade mackor och juice.

Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? Då var jag 9 år, gick i Parkskolan och livet lekte. Samlade på Diddle-möss och Pippi-saker, lekte med kompisar och hade inga bekymmer!
 
 
Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? På lilla pall eller skrivbordet bredvid sängen.

Är du blyg? Med nya personer JA, annars inte alls.

Har du, eller har haft, något smeknamn? Ja massor. Bell, bella, bellis, bellbull, bellsebubb, isa, bögbella, bellun, bellen, bellsi, kurre, osv. Haha.

Kommentarer
Postat av: sofie

sv: jag jobbar som personlig assistent åt en person :)

2014-01-08 @ 11:00:25
URL: http://nattstad.se/sofielundberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0