nyårsafton 2013.

 
Då var Nyårsafton över och vi välkomnar 2014.
 
Mitt Nyårsfirande ägde rum i Brottby hos en kille med Tobbe, Amanda och massa annat okänt folk.
Som vanligt när det är mycket folk så kan det lätt uppstå konflikter och bråk från en liten sak som sedan bara blir större och större. Jag fick höra ett och annat, men jag är van. Kasta skit på mig kan dom göra men inte på folk jag älskar och bryr mig om! Vi spelade också spel, smällde smällare och kedjerökte, vilket var väldigt mysigt.
Efter tårar och fläskläppar gick jag och Tobbe hur jävla långt som helst för att sedan ta sista nattbussen hem. 
Bortsett från all dramatik så hade jag det kul faktiskt, jag hade ju ändå mina fina vid min sida!
 
Jag hoppas, vill och SKA göra allt för att detta år ska bli det bästa någonsin! Jag vill inte ha för höga förväntningar men jag ska försöka ta tag i mitt liv nu. Inte idag, inte den här veckan men snart. JAG SKA!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0