om du älskar mig kommer jag lämna dig och om du lämnar mig kommer jag älska dig.

 ♥
 
Hektisk morgon måste jag säga. Vaknade ovanligt tidigt (9:30) och skulle inte till körskolan förens 11:15, så jag åt frukost i sänge framför "äkta människor" och "glappet". Sedan precis innan jag skulle börja gå sprang klockn iväg!
Jag hade skavsår från helgen med mina doc och hann inte ta på skavsårsplåster och därför fick jag ta mina helt trasiga (dom helaste jag av de 8 jag har) converse. Sparng i motvid och kyla och efter ett tag kommer jag på att jag inte satt i mina linser, så jag fick springa tillbaka hem igen. Sedan hade jag väldigt brottom, inte lätt att springa med converse i snöstorm när det är halt kan jag säga..!
 
Hann i alla fall. Vi körde ca 1 timme och det gick faktiskt väldigt bra trots att den bilen jag hade var ganska stor. Jag vet att detta körkort kommer ha sina upp och nedgångar men nu kan jag iaf satt igång, SÅ NU JÄVLAR ska jag ta det förbannade kortet!!!
 
 
Efter körlektion och planering på körskolan gick jag och hämtade ut pengar till mamma och köpte sallad.
Nu är jag äntligen hemma och fyfan vad jag fryser alltså! Så sjukt kallt. Tänkte ta och mysa ner mig i sängen, försöka få tillbaka värmen, lyssna på Håkan Hellström och ladda in bilder från helgen. PUSS.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: aasaandqvist.blogg.se

Du kommer fixa det vännen! :)

2014-01-27 @ 15:13:11
URL: http://aasaandqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0