vi går ut och brinner upp i natten och skyller allting på våra fyllehuven.

 
Här är lite bilder från min helg på "Snaps", väldigt mysigt ställe där det tyvärr är 23-årsgräns men eftersom Tobbes kompis känner dom så får jag komma in i alla fall. Tur det! Vi dansade hela natten och jag träffade även på en känd dvärg (sista bilden↑) som är DJ och spelade där. Sett honom på tv, så söt. Riktigt rolig kväll faktiskt! Får se om vi blir hemma eller går ut nästa helg, kan ju inte gå ut sen på ett tag då jag ska operera mig..! Börjar dock bli sjuk, FAN.
 
Nu ska hoppa in i duschen och efter det laga mat sedan maila olika "arbetsplatser". Bör plugga lite också, vi får se om jag orkar det. Föresten så började en ny serie igår "Tjockre än Vatten" som jag är med i, haha!
 

 
"och vi går ut och brinner upp i natten
och skyller allting på våra fyllehuven
undanflykter och självanklagan
jag ser domen i dina ögon
jag ser domen i dina ögon. Ser hela stan sjunka
som titanic med alla ljusen tända
åååh, en sån där natt då vi behöver någonting
som hjälper en över svarta vatten."


 

Kommentarer
Postat av: Linda

fina bilder

Svar: Tack du!
isabell.

2014-01-28 @ 16:40:07
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0