bilder från helgen, second hand, skräckfilm och mensvärk.

I onsdags åkte jag till Tobbe igen och nu i kväll har vi fiskat vid badbryggan, så sjukt varmt i vattnet alltså! Tidigare idag var shoppade vi, jag fyndade massa saker på secound hand, jag ÄLSKAR det!
Jag stannar här tills på lördag då jag åker hem för att fira min födelsedag med familjen, eftersom jag inte är hemma den dagen jag fyller år. ↓

Fick en jättesöt present av älsklingen bara för att jag hade namnsdag. Sådana här gulliga små saker sätter verkligen färg på vardagen!
 
Nu ska vi se på skräckfilm (som vanligt) och jag ska äta choklad för att bota min mensvärk.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej snygging, jag älskar dig
Puss <3

2014-08-01 @ 00:03:04
Postat av: Anonym

Blev anonymt men de var ifrån mig ^^

2014-08-01 @ 00:03:50
Postat av: Torbjörn Zäll

Blev fel igen :$

Svar: Love you! <3
isabell.

2014-08-01 @ 00:04:31
URL: http://zilladesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0