bilder i massor från Björkö.

Jag har som många av er säkert redan vet varit på mitt sommarställe, Björkö. Vi är där några dagar, kommer hem, tvättar, packar nytt, fixar och åker tillbaka igen. Redan om 2 timmar kommer Pappa och hämtar mig och Tobbe med våran båt så åker vi ut igen, men tänkte bara passa på att visa vad vi gjort det senaste:
Vi har badat, dock inte de senaste dagarna på grund av att vi precis tatuerat oss.
Åkt massa båt, bland annat till Marum strand, världens finaste sandstrand!
Plockat snäckor, smultron och massa blåbär.
 
Myst massa på våran brygga.
 
Fikat massor.
 
Vi har fiskat, eller försökt i alla fall. Usch.
 
Kollat på filmer i stugan.
 
Sen var vi även hemma i Norrtälje några dagar. Där väntades bland annat tatueringstid, köra bil och Morfars begravning.
 
Nu ska jag möta Tobbe så kommer pappa och hämtar oss med båten, så ja, det blir Björkö igen. Haha! Jag antar att vi hörs när vi hörs.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0