en helg på hotell i göteborg.

Jag tänkte dela upp våran Gbg-helg i 2 delar, här är den första med massa bilder från hotellet osv. I nästa inlägg/del ska jag berätta om själva Håkan konserten (♥♥♥) och dela med mig av mer bilder från det. Anledningen till att vi åkte dit liksom. Så jävla stort! Men här har ni första delen i alla fall: 
Flyget mot Göteborg (eller Götalaborg).
 
Vårat hotellrum - Hotell: Scandic opalen.
 
Passade självklart på att ta bilder i hissen på hotellet. Min fina! 
 
Tobbe ville ju så gärna prova min bh, haha snygg...jag vet! Sen tyckte han att jag blev jobbig. Hihi!
 
Det här var typ det bästa: Duscha, ta på mjukisar, äta gott, mys/pussas och kolla på skräckfilm i världens skönaste säng medans det oskade/spöregnade och var världens oväder utanför fönstret! ♥ 
Vi funderade på att sno med sängen hem men den fick inte plats på planet...
 
Innan jag började köa till Håkan var vi på Universeum också! 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: aasaandqvist.blogg.se

Hittade du nemo och doris? :)
dom letar jag alltid efter när jag är där :*

2014-06-13 @ 00:07:31
URL: http://aasaandqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0