håkan hellström - ullevi 7 juni (Gbg)

Jag tänkte nu sammanfatta själva Håkan-konserten på Ullevi (Gbg) nu, men jag vet inte riktigt vart jag ska börja.
 
5 timmar innan jag började köa hade jag ingen att gå med, efter panik och tårar så träffade jag av en slump på Angelica och Mela utanför Ullevi. Det slutade med att jag köade med dom. Så himla fina! 
Vi stod upp och köade i några timmar och sedan stod vi upp LÄNGST FRAM under konserten, dock så trycktes man bakåt hela tiden p.g.a. mycket folk. DET VAR ca 70.000 PERS PÅ ULLEVI, herregud och vi stod längt fram! 
 
När Håkan började spela dansade, skrek, sjöng och grät hela Ullevi (och gjorde vågen) i takt, en så magiskt känsla alltså! Hela Ullevi pulserade och Håkan var sötare än någonsin. Dessutom slog vi publikrekord och det blev den största konserten i nordens historia. Jag är så megalycklig att jag fick vara där! Där var även Kapten Röd, Adam Lundgren (som spelar Pål i "känn ingen sorg") och självaste Veronica Maggio! LYCKA!
 
Efter att ha gått och stått upp nonstop i ca 13 timmar var jag helt mörbultad i kroppen, mina ben värkte och mina fötter tappade känseln. Jag snabbt svimfärdig i det heta trånga publikhavet och det gick kappast att ta sig ut därifrån, Blodsockret stod på noll och benen vek sig. Vid 01:00 på natten kom jag på att jag bara ätit frukost vid 08:00, haha, bra där Isabell... Men allt var så värt det och jag somnade lycklig halv 5 på morgonen!
 
ÄLSKADE HÅKAN! ♥
 
Kollade på "känn ingen sorg" på gräset som växte i takt med himlen.
 
Vi var på pepp och vi stod längst fram!
 
Publikrekord, ca 70:000 och jag var en av dom.
 
Finaste Håkan. Lyckorus och tårar x1000.
 
Kapten Röd.
 
Veronica Maggio.
 
Adam Lundgren.
 
DET VAR BARA SÅ JÄVLA FUCKING AWESOME!
 
Nu ska jag midsommarhandla med mamma sen ska jag plugga, plugga och plugga.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0