Midsommar 2014.

Håkan Hellström – En Midsommarnattsdröm
 
Här får ni några bilder från min Midsommarhelg ute på mitt sommarställe (Björkö). Vi grillade, åt god mat, drack gott, såg på gamla VHS-filmer i stugan, spelade kubb och körde sånglekar. Lite för kallt för att bada men jag hade en toppen helg i alla fall.
 
Idag har det bara regnat, regnat och regnat. Jag har ingen lust med någonting just nu förutom att lyssna på: Äntligen på väg. och kolla på världens finaste Clara och Simon som bl.a. var på Kentfest.
ÅH VILLE OCKSÅ!
 

Kommentarer
Postat av: Elina Pettersson

Dedär ciderna är asfarliga haha :D

Svar: Haha jo de är ju det! Oo
isabell.

2014-06-23 @ 18:24:31
URL: http://tavus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0