JAG HAR LOVAT OCH GLÖMT, FÖRLÅTIT FÖRDÖMT, FÖRSENT FÖR ATT ÅNGRA MEN TID NOG ATT TÄNKA OM OCH LEVA MED DET.

Hola folks!
Imorgon är det äntligen fredag och jag har så sjukt ont i ryggen  Haha. Hur som helst. 
 
 
Så vad har jag gjort idag? Jo, jag har:
♦ Försovit mig.
♦ Ätit toast till brunch.
♦ Sprungit till körskolan med The Knife i hörlurarna och vårsolen i ansiktet.
♦ Äntligen fått lite vårkänslor!
♦ Kört bil, blivit arg, fått beröm.
♦ Pluggat, blivit arg, fått beröm.
♦ Ätit god mat i form av kyckling.
♦ Övat uppfång och start i backe i en jävlig backe.
♦ Kollat på American Horror Story. (Jag är lite fast just nu)
 
Nu ska jag tvätta bort dagens smink, byta om, koka te och kolla på American Horror Story.
Imorgon har jag körlektion tidigt på morgonen, sedan åker jag till Tobbe. Vi ska nämligen spela golf när han slutat jobbet, haha. Lycka till Tobbe säger jag bara, jag äger på minigolf!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0