jag kan bränna dig som du aldrig bränt dig, om du leker med mig.

Nu i helgen var jag hemma hos Tobbe igen. På fredagen efter att han slutat jobbet så bestämde vi oss för att gå ut. Vi gick till ett ställe som hette ACE, jag har varit där en gång för länge sen också men minns inte riktigt hur det var då. Men fyfan va kul det var! Seriöst, helt klart bästa utestället just nu. BRA MUSIK, bra människor, allt! De spelade Håkan, Markus Krunegård, Parken, Rebecca & Fiona och massa bra liksom. Den enda klubb jag varit på som bara spelat bra musik och det gjorde mig så glad och bara så himla taggad! Träffade massa trevligt folk och skreksjöng med dom, haha. ÅH!

Hela lördagen spenderades i soffan och i sängen. Vi kollade på film efter film och tog det lugnt.
Saknar honom redan. Nästa gång vi ses ska vi troligen spela minigolf. Haha jag äger på det, så du har inte en chans Tobbe. Ledsen, men så är det!

Tänkte på en sak också. Jag använder ju typ alltid kjol eller klänning tillsammans med leggings, converse/Dr.Martens, och typ en rosett eller liknande i håret. Sådär lagom bekvänt liksom.
Här är de 2 kjolarna jag gillar och använder mest ↑ men jag vill ha fler. Inga som sticker ut men bara vanliga, lätta och söta kjolar till vardags. Jag har insett att jag har otroligt mycket kläder, men jag hinner/glömmer liksom bort att använda allt!
Ge mig tips på enkla kjolar eller klänningar tack.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Torbjörn Zäll

Kan ju blunda när jag spelar så du har någon chans iaf ;)
Ska bli så roligt att få visa att jag är bättre än dig :*
Puss älskar dig min sötnos <3

Svar: HAHAHA! <3
isabell.

2014-03-04 @ 21:43:19
URL: http://zilladesign.blogg.se/
Postat av: aasaandqvist.blogg.se

H&M har ju vanliga basic som är ganska fina :)

2014-03-05 @ 10:00:00
URL: http://aasaandqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0