monday bar spring break cruise 2014.

Här har ni lite av bilderna från Monday Bar kryssningen i helgen, hade så himla kul alltså! Det enda var väl att både jag och Tobbe gjorde illa oss, jag stukade foten och han rumpan. Haha. Vi vet inte riktigt hur allt gick till men fan va ont jag hade. Min fot var stor som en ballong och helt blå (bilderna under) Annars var det superkul och Tobbe fick äntligen se Headhunterz live. Längtar redan till nästa kryss! ↓
 
Här har ni lite bilder på min fot och från dagen vi åkte hem igen. ↓
Haha så svullen och fet!
 

Kommentarer
Postat av: aasaandqvist.blogg.se

men usch!
Hade också så svullen en gång.. usch!
krya på fossingen! :*

2014-03-19 @ 22:32:57
URL: http://aasaandqvist.blogg.se/
Postat av: Michaela Åkerlind

såg din kommentar alldeles nyss då jag bläddrade igenom mitt arkiv. Därför jag skriver här. Vet inte varför jag inte fått upp att jag fått en kommentar haha:D men tack så hemskt mycket! du är mycket fin, ha det bra!

2014-03-20 @ 09:31:23
URL: http://lastoftherockromanticz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0