What have I done To fall so hard For you?

Min helg i bilder:
 
 
I fredags mötte jag upp tobbe efter jobbet och körskolan så åkte vi och spelade minigolf. Han skryter hela tiden om att han är SÅ mycket bättre än mig på minigolf, även fast jag visste att jag skulle slå honom lätt! Så kaxig liten skit. Haha. Så, vem vann då? Jo, JAG VANN! Som jag sa, jag är bäst på minigolf gubben! Bara att inse det nu, du har inte en chans.
 
 Nästan hela lördagen låg vi i soffan och kollade på film, förutom en promenix fram och tillbaka till affären osv. Vi såg bland annat The Impossible, som jag redan sätt men jag bara älskar den typen av filmer! Handlar om en Tsunami!! Åh. Innan det såg vi på Eden.
Vi såg också en verklighets baserad film som hette 3096 dagar, samma sak här...jag ÄLSKAR verkligen filmer som är baserade på verkliga händelser! Fatta att vli kidnappad och bara helt instängd i ca 8 ÅR, sjukt! SE DESSA säger jag bara!!!
Tryck bara på länkarna för att komma till trailer till alla filmerna.                         
Så himla soligt och fint vårväder just nu också, jag bara ler. Allt känns liksom lite lite lättare just nu. Nu ska jag plugga lite körkortsteori. Godnatt alla fina, ledsna, glada och ensamma.
 
 

Kommentarer
Postat av: johanna

tycker om din tatuering så himla mycket! vill göra ett ankare jag också, men vet inte om jag vågar.

Svar: klart du vågar! det beror ju på vart du vill ha den.
isabell.

2014-03-18 @ 16:50:03
URL: http://jaaap.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0