bilder från helgen som var.

Jag är hemma hos Tobbe och är jättesjuk, därför tänkte jag passa på att dela med mig av bilderna från helgen som var. Se och njut eller nåt!↓          
 
                                                                   
Självklart så röstade jag. Och självklart röstade jag rosa. F!
 
Jag tog mitt första dopp, medans Tobbe kollade på.
 
Vi hade picknick i parken. Åt kyckling och potatissallad och sedan jorgubbar till efterrätt. = ♥
 
Vi har också solat på min trädgård och haft vattenkrig med vattenballonger.
 
Sen var det ju morsdag också, grattade världens bästa mamma såklart. Jag älskar den människan!
 
Tog mig in till Tyresö Centrum imorse men mådde för dåligt så jag åkte hem igen...Nu ska jag dricka te trots att jag inte känner någon smak. Det måste ju vara det jobbigaste med att vara förkyld, att tappa smaksinnet.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0